субота, 1. јул 2017.


Dobro došli na blog posvećen Tarotu. Na slici, vidi se moj pristup Tarotu. Imamo najpre same karte, kako tarot tako i Lenormand.Različiti špilovi za različite upotrebe. Tu je i par knjiga. Maja Mandić je napisala jednu od najboljih knjiga o Tarotu, gledano na svetskom nivou, tako da je zato stavljena tu. Imamo kristale, nalaze se na kutiji za karte za Tarok, zato što ja dosta kombinujem i Tarot i poludrago kamenje. Kao gnostički biskup ja koristim dosta molitve i psalme u praktičnom radu, a oni idu uz brojanice. Imamo na slici jedne brojanice, ove konkretno su katoličke i u čarobnjaštvu se taj svetac kome su posvećene koriste za zaštitu.
Može se videti i kutija, ova na slici je sa Ružinim krstom na sebi i od ružinog drveta. U kutiji se čuvaju karte, zato što se sa kartama radi sa poštovanje, Kad smo već kod toga Tarot se NE BACA. Tarot možete da položite ili da ga otvorite, ali tarot NE BACATE. Sem ako ste odlučili da stvarno bacite svoj špil
I imamo zvono, rog i bodež na slici. Tarot je magična stvar i magijska oružja idu uz njega. Zvonom prizivamo sile. Rog je dobar za ritualno nudjene tečnosti njenim prolivanjem, a bodež ... zapravo ja ga i ne koristim puno uz karte, ali je bio pored zvona i roga pa sam ga stavio na sliku...

Нема коментара:

Постави коментар